Môj názor na UFO (predovšetkým
nemecké)
Nemci začali s myšlienkou konštrukcie a výroby lietajúcich diskov už v roku
1924 ale k prvým lietajúcim prototypom sa dostali až okolo roku 1939. Nie
že by boli nemci sami taký geniálny, ale použili nápady a myšlienky iného
velkého génia akým bol Nikola Tesla a to: tachyonový motor. Všetko čo Tesla
počas svojho života navrhol alebo vymyslel sa ukázalo ako funkčné v praxi
už počas jeho života alebo neskôr. Preto nie je dôvod neveriť v existenciu
a funkčnosť tachyonového motora. Po vojne odviezli američania takmer všetky
materiály z Nemecka do USA kde tajne pokračovali v započatom diele. Časti
sa zmocnili samozrejme aj Rusi. Všetky hlásenia o pozorovaní UFO sú vlastne
svedectvá o lietajúcich tanieroch vyrobených na zemi, vojenskými leteckými
firmami na princípoch Nikola Tesly a Viktora Schaubergera. Obrázky
Nikola
Tesla
Začnem jeho smrťou, 7. januára 1943 zomrel v hoteli New Yorker. Keď
prišiel jeho synovec Sava Kosanovič do izby kde byval Tesla, všetku
dokumentáciu už zabavila FBI. Tesla ktorý pracoval od roku 1888 v
USA sa netajil mnohými nápadmi a prácami ktoré mali vojenský charakter.
Odhadujem, že 60% vecí a technológií ktoré používame v bežnom živote
vymyslel Nikola Tesla. Bol však taký zahĺbaný do svojej vedeckej práce,
že nedbal na zúročenie svojich peňazí a registrácie patentov. Je historicky
podložené, že jeho žiarovka bola lepšia a dokonalejšia ako Edisonova,
ovela skorej ako Marconi zostrojil prvé funkčné rádio (patentoval
si ho v USA roku 1847- skorej ako Marconi), dokázal preniest energiu
bez drôtov na vzdialenosť niekolko kilometrov a tam rozsvietiť žiarovku.
Vymyslel a skonštruoval generátor striedavého prúdu a celú elektrifikačnú
sieť ako ju vlastne používame dodnes. A čo je v súvislosti s UFO najzaujímavejšie,
na sklonku života sa zúčasnil vojenského projektu Rainbow, na večierkoch
pre zábavu predvádzal svoj tachyonovy motor a netajil sa tým, že vyvíja
novú časticovú zbraň ktorá úplne zmení priebehy vojen. |
UFO a nemci
Nemci mali niekolko konštruktérov ktorý pracovali na projekte lietajúcich
diskov, najznámejší bol asi Viktor Schauberger duchovný vodca projektu,
Rudolf Schriever a jeho dvaja spolupracovníci Dr. Walter Miethe a
Klaus Habermohle (Miethe bol vlastne ich šéfom). Schauberger pracoval
z energiou ktorá fungovala na princípu implózie, pri ktorej vznikal
chlad.
Podla jeho názoru, všetky súčasné spalovacie motory v autách alebo
raketách pracujúce na princípe explózie su nedokonalé a používajú
"špatné formy pohybu". Ich výsledkom je entropia a ničivé
sily prírody. Miesto toho používal dostredivú energiu ktorú príroda
používá k stavbe a oživovaniu hmoty. Zdroj týchto myšlienok mal počiatok
v principoch Nikola Tesly a jeho tachyonového motora. Nemci na základe
tejto teórie postavili lietajúce stroje, ktoré dosahovali aj na dnešnú
dobu neuveritelnú rýchlosť a akceleráciu. Prvé nadzvukové prototipy
boli poháňané turboagregátmi BMW ktoré stroju udelovali počiatočnú
energiu. Taniere mali v sebe zabudované tri platne, ktoré sa točili
nad sebou v protismere. Prvé taniere mali výdrž cca 5 letových hodín,
neskoršie vyrobené už vyše 50 hodín.
Posledné prototipy mali velkosť až 70 metrov a posádku
30 ľudí, boli vybavené klasickými kanónmi ale aj niečim podobným ako
"laserovým delom" schopným prepalovať pancier do hrubky
10 cm. Toto laserové delo bolo vyvíjané v továrňach v Taliansku. Nevýhodou
týchto lietajúcich tanierov bol zvláštny typ pohybu ktorý potvrdili
aj dnešný svedkovia pozorovania UFO. Tento lietajúci stroj nemohol
meniť pohyb plynule, ale iba v uhloch 90, 45 a 22,5 stupňa bez toho,
že by posádka pociťovala nejaké preťaženie. To omedzovalo ich bojové
nasadenie proti plynule sa pohybujúcim stíhačkám. Navyše Hitler absolútne
nedocenil význam tohto lietajúceho stroja, išlo mu skorej iba o využitie
princípu jeho pohonnej energie, tak dôležitej pre fašistické nemecko
v období všeobecného nedostatku paliva. |
Philadelphia - experiment Rainbow
Američania sa počas II sverovej vojny na základe strát lodných plavidiel
rozhodli spustiť projekt, ktorého výsledkom by bolo rušenie nepriatelských
torpéd a radarov elektromagnetickými vlnami. Experimenty sa udiali na lodi
Eldrige vojenského námorníctva, ktorá mala odstránené delové systémy a na
ich mieste boli nainštalované zdroje energie - dva masívne generátory, každý
o výkonu 75 kV·A. Loď bola vybavená elektromagnetickými cievkami podla návrhu
Nikola Teslu. Tesla bol následne z projektu odvolaný keď odmietol uskutočniť
experiment s ludskou posádkou.
Na počiatku experimentu bol prizvaný ku konzultácii aj
Albert Enstein.
Samotný experiment sa udial 22. 7. 1943 v 9 hodín, boli spustené
generátory ktoré začli dodávať energiu mohutným cievkam. Okolo lodi sa vytvoril
nazelenalý opar a lod sa stratila z obrazovky radaru. Aky bol údiv prizerajúcich
sa, ked sa po chvíli stratila aj celá loď - stala sa neviditelná. Toto bol
úspech nad rámec pôvodného zadania experimentu. Po 15 minutách vypli generátory
a loď sa stala zase viditelnou. Posádka sa motala po palube a trpela nevolnosťou.
Experiment s inou posádkou pokračoval 28. 9.1943 v 17:15, pri
ktorom dokonca loď nekontrolovane zmizla. Keď sa znovu objavila, bol pohlad
na palubu hrôzostrašný. Niektoré časti boli silno poškodené, niektoré dokonca
celkom zmizli. Chýbala aj časť posádky, niektorý členovia zošaleli. Vyzeralo
to akoby sa loď posunula v čase. Jeden námorník mal ruku ako keby vrastenú
do zábradlia, iny mal ruky až po lakte vrastené do paluby. Keď ich chceli
odtial odniesť, museli im ich amputovať. Niektorý členovia posádky behali
po palube a ešte stále horeli. Iné ohorné telá ležali nehybne na palube.
Loď Eldridge potom po rekonštrukcii jazdila ešte v 60 rokoch ako Leon
(D-54).
Ďalší článok z českého
webu...
Na obrázkoch hore je posledný funkčný model lietajúceho disku vyrobený nemcami
v januári roku 1945 s označením Haunebau III a dole snímka lodi Eldridge
v čase projektu Rainbow.
ďalší príbuzný článok Ladislava Mitanu |